Que libro de divulgación científica recomendarías?

imagenQue vos parece crear unha cadea de libros nos comentarios deste post? Poñemos os datos do libro, un breve párrafo que explique de que vai e porqué o recomendades.

Ahí vai a miña aportación:

¿Dios o la materia?”.  Un astrofísico e  un filósofo discutindo sobre a existencia de Dios e os misterios da materia. O recomendo porque axuda a introducir nas ciencias aos alumnos de humanidades e  acostuma aos de “ciencias” a pensar en profundidade

Esta entrada foi publicada en Ler Con-Ciencia e etiquetada . Garda o enlace permanente.

2 Responses to Que libro de divulgación científica recomendarías?

  1. adela di:

    “El mundo y sus demonios” de Carl Sagan. É impresionante e por iso volo recomendamos dende o IES Fernando Wirtz. Estade alerta aos demos e como di o autor: “O lume da candea parpadea. Treme a súa pequena fonte de luz. Aumenta a escuridade. Os demos comezan a axitarse…”

  2. Gerardo di:

    UNA BREVE HISTORIA DE CASI TODO
    Bill Bryson aborda materias tan terriblemente aburridas como geología, química y física, pero lo hace de forma tal que resultan comprensibles y amenas. La cuestión es cómo sabemos lo que sabemos. En sus viajes a través del tiempo y del espacio Bryson se topa con una espléndida colección de científicos asombrosamente excéntricos, competitivos, obsesivos e insensatos, como Henry Cavendish, de una timidez tan deplorable que aunque hizo públicos importantes descubrimientos —entre ellos el peso de la Tierra—, se abstuvo de comunicar muchos de ellos.
    Un libro ameno y que se centra en lo que muchas veces se obvia, que la ciencia está hecha por seres humanos con sus situaciones personales y en un contexto hist´rico determinado. Imprescindible en cualquier biblioteca y como fuente de contenidos para las clases.
    Alucinante las palabras iniciales de la introducción.

Deixa unha resposta