O teu Planeta te Necesita; Unid@s fronte o Cambio Climático

imagen

E tí: Que podes facer?

Grazas por sumarte a nosa campaña nos comentarios.

Esperámoste en www.climantica.org

Esta entrada foi publicada en Xeral. Garda o enlace permanente.

19 Responses to O teu Planeta te Necesita; Unid@s fronte o Cambio Climático

  1. marta_alonso.sau di:

    Hola!
    Penso que nos non só podemos facer cousas para axudar o noso planeta, senón que tamén podemos concienciar o resto das persoas, sobre a importancia que isto ten, e nosn só iso, senón que tamén eles comecen a actuar, xa que a mairía das persoas son conscientes da situación actual do noso planeta. O que todos temos que hacer é actuar, se é que aínda non empezamos a facelo!!!!
    🙂

  2. rocio_jamardo.sau di:

    hola!!
    la verdad es que me parece una gnial idea eso de que quedar un dia en el blog para comentar y que estemos todos en contacto.
    bueno sobre lo que podemos hacer es muy fáci, los dificil es que lo cumplamos, bueno pues reciclar, no gastar agua y ese tipo de cosas que en realidad son muy sencillas y que no nos cuestan gran trabajo.
    Y bueno intentar que los paises dejen de emitir tantas emisiones de C02 ,pero claro eso ya no va a depender de nosotros..y bueno aqui el colegio Los Sauces estamos ONLINE!!

    UN SALUDOOO!!

  3. Ramón di:

    Aqui estamos os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato, celebrando o dia Mundial de Medio Ambiente, e ao mesmo tempo disfrutando desta estupenda metodoloxía de traballo que esperamos continue moitos curso maís…..FELICIDADES A TODOS E TODAS!!!

  4. tercar di:

    Xa non hai remedio para parar todo este caos.

    IES Manuel García Barros

  5. sandra_collazo.sau di:

    Holaa!!
    Aqui el colegio Los Sauces que ya estamos conectados.
    Estoy de acuerdo en esto de quedar todos los colegios para comentar y compartir ideas.
    Tambien tengo que decir que debemos arreglar este problema, y actuar todos.
    Esta muy bien que los jovenes ayudemos tambien, aunque sea con lo minimo,no gastar mucha luz ni agua, reciclar… porque si todos hacemos lo minimo, al final llega a ser una gran ayuda y, sin animo de ofender a los mayores, somo el futuro.
    En fin, un saludo!!

  6. reycri di:

    IES Manuel García Barros.

    Parécenos boa idea, o día mundial do medio ambiente, xa que hai que recordarlle a xente, que o medio ambiente é importante, e que hai que coidar o medio no cal vivimos.

    Iria Vicente Cabanas
    Cristina Rey Puente

  7. mencar di:

    O primeiro que se debe facer é educar á sociedade, de xeito que pequenas cousas, como reciclar ou non abusar das enerxías, sexa algo natural e habitual; e despois debemos esixir tamén ás forzas políticas que obriguen a cumprir certas normas de respecto ó medio ambiente.

    Marta Sucasas Álvarez
    Carme Méndez Galego
    I.E.S. Manuel García Barros
    1ºBACH.B.

  8. fuelar di:

    Todos unidos poderemos facer fronte ao cambio climático. Non podemos esquecer ningún día o noso compromiso co medio ambiente .Debemos facer o posible para reducir os impactos do cambio climático no noso planeta. É un traballo que temos que realizar todos, tódolos días do ano.

    Lara Fuentes Enjamio do IES Manuel García Barros (A Estrada)

  9. ana_iglesias.sau di:

    Espero que mucha gente se una a esta iniciativa.
    En mi opinión, tenemosque dejar de pensar en típicas medidas como reciclar o apagar loces (medidas cotidianas), tenmos que ir más allá y plantearnos si todos los productos que consumimos son perjudiciales y si así es dejar de consumirlos.

  10. patricia di:

    Me parece genial dedicar un día al cambio climático! Aunque deberíamos poner algunos más.
    Para poner nuestro granito de arena: yo creo que lo mejor es plantar arboles. Es algo sencillo y a gran escala es dificil, pero si cada uno de nosotros nos comprometiesemos a plantar un árbol y cuidarlo sería perfecto y no me parece una idea muy descabellada, yo me comprometo a hacerlo.

    Patricia, sta maria

  11. Susana di:

    Ola a todos e todas. É moito o que podemos facer e o que xa estamos facendo.Ánimo!!! o mundo está nas vosas máns.
    🙂

  12. elba di:

    Neste día mundial do Medio Ambiente, cómpre destacar que se todos actuáramos conxuntamente, a situación agora sería ben distinta.
    O inicio do cambio debe radicar na nosa mentalidade, temos que decatarnos de que se non trocamos as nosa actitudes, o mundo non pode mellorar as súas condicións.
    Comecemos entón pola nosa propia casa. Cousas tan básicas como apagar a calefacción nos días de calor ou reducir o seu gasto se non é necesario poden axudar ó medio ambiente se as levamos a cabo de maneira global.
    Coma esta, hai moitas medidas que axudarían a reducir o gasto enerxético e a contaminación, pero máis que repetilas unha e outra vez hai que levalas a cabo dunha vez por todas.

    Deixando a un lado o tema medioambiental que nos ocupa, cabe amosar tamén as nosas felicitacións a este tipo de iniciativas que reúnen á xuventude por unha causa tan importante como é a conservación no medio ambiente e o freo do cambio climático.

    Andrés e Elba, colexio Santa María del Mar

  13. isa azur di:

    Por aqui estamos Isa Azur y Sara Oute pra la gran quedada.Somos del colegio Santa Maria Del mar y estamos contentisimas de poder reunirnos aqui pra charlar sobre temas tan interesantes, actuales e importantes que nos acontecen hoy en dia.
    En nuestra opinión habria que dar a conocer mas remedios e informar mas a la gente sobre estas cuestiones.
    Esto no es cosa de unos pocos sino de toda la humanidad.

    Isa Azurmendi
    Sara Outeiriño

    Santa Maria del Mar Coruña

  14. josethomas di:

    Desde nuestro punto de vista el problema mas comun y ya considerado tópico el el consumo de combustibles fósiles. Una alternativa ya en desarrollo y con grandes espectativas es la utilización de hidrógeno como combustible para los medios de transporte, al cual se le podrian dar posteriormente más usos.

    Nos parece una buena iniciativa ya que el mero hecho de escuchar el nombre de este día nos incita por lo menos a reflexionar un poco.

  15. jesus di:

    Hoxe é o día do medio ambiente. Para poder coidalo é necesario conocelo e aprender a respetalo.
    Buscando información respeto do medio ambiente encontrei unha actividade que a están a realizar nalgunhas cidades e colexios, chamada, “agenda 21”.

    “Agenda 21”, é un proxecto que consiste en que os escolares investiguen sobre o auga, residuos, enerxía,… e den propostas para mellorar estes aspectos respecto co medio ambiente, no colexio e na cidade.

    Creo que é unha idea que lle daría un respiro o planeta, se todos nos implicamos conseguiremos miragres!

    1 besito de Jesús de Santa María do Mar.

  16. lara fernandez di:

    Me parece maravilloso la posibilidad de tener un día en el que el Cambio Climático sea el tema central en la mayoría de centros.

    Sólo el hecho de que exista nos hace pararnos a pensar en lo que está ocurriendo, en lo que puede llegar a suceder. Aunque sólo sea eso lo que se consigue, ya se habrá ayudado, ayudado a que mucha gente que no se había fijado en lo que está pasando, lo haga tal día como el viernes pasado, porque es un problema de todos y cada uno de los habitantes de este gran planeta.

    Por lo tanto, cuanto antes seamos conscientes de lo que ocurre, las medidas necesarias para frenar este problema podrán ponerse en marcha antes.

    Para mí, es esa la importancia de poder tener un día señalado para ello. Pero el problema no es sólo de un día, si no de todos y cada uno los días del año en los que debemos seguir trabajando por lo mismo, trabando por llegar a conseguir reducir ese cambio que sufre La Tierra,
    NUESTRO PLANETA NOS NECESITA.

  17. chamar di:

    IES Manuel García Barros

    Paréceme unha parvada este día. De todas formas, non faremos nada, por natureza a xente impórtalle máis a economía que o mundo no que vive. Ata que ocorra o inimaxinable oy algunha catástrofe sen precedentes non aprenderemos, témome.

  18. chamar di:

    Perdoade, ese “oy” era un “ou”.

Deixa unha resposta