Competencia matemática en CCMC- Saúde

imagen

Imaxe: Ministerio de Sanidade e Consumo

Unha das competencias que debemos traballar nas bitácoras de CCMC é  a matemática; si no  primeiro trimestre Ramón Cid nos animaba a utilizar as escalas, o bloque de saúde  facilítanos a tarefa.

A OMS  e outras institucións publican estadísticas sobre a  saúde mundial que podemos tratar no blogs desde múltiples perspectivas  e  moitos  xornais publican artigos sobre matemáticas  e vida cotidiana entre os que podemos seleccionar os relacionados coa saúde.

A modo de exemplo, deixamos algunhas actividades útiles para desenvolver a competencia matemática:

Esta entrada foi publicada en Vivir máis, vivir mellor e etiquetada . Garda o enlace permanente.

3 Responses to Competencia matemática en CCMC- Saúde

  1. patricia di:

    Somos Patricia y Regina.

    Creemos que lo que más nos gustó de las actividades que hemos visto sobre el corazón fue aprender cómo actuar ante una persona que se desmaya y saber reaccionar ante la situación.

    Nos pareció muy interesante saber los pasos que hay que seguir porque algún día podría sernos útil.

  2. antia di:

    Hola, somos Antía y Andrea. Lo que más nos gustó fue comprobar el índice de masa corporal, y verificar que estamos en un nivel saludable correcto. También nos asombró la cantidad de calorías que se pueden llegar a quemar en cada deporte, que son muy pocas.
    Este blog nos ha hecho comprender que hacer ejercicio no adelgaza, sino que que hace que el corazón esté en buen funcionamiento.
    Un saludo.

  3. Pingback: 2013, Ano das Matemáticas do Planeta Terra | Blog Guia

Deixa unha resposta